fredag 15 maj 2015

Nästan 1 timme tillgodo

Vart lite stressad ett tag när jag va i affären o kl redan va 12.10... Men hem o åt lunch....

O såklart en powerking ;)

Patriks mage bråkar lite me honom. Vi funderar på vad det kan va, eftersom det är ett återkommande fenomen. Det är alltså INGE magsjukan el sånt utan nåt helt annat. Stress mage kanske? Fast det skulle han ju inte erkänna ;) Vi ska iaf åka om knappt en timme. Han biter ihop så länge det går sen! Han har ju oxå sett fram emot detta! En del av mig blir ju orolig att det är nå allvarligt. O en del av mig gissar att det är stress el nåt dumt han ätit som gör att magen bråkar. Det är mer knip ont liksom. Aja! Vi är iaf klara nu me tid tillgodo. Känns skönt!!

Detta får duga ;)


Jag är sämst på o ta en "helfigurs" selfie. Försökte ta ett me mig o Patrik men den vart bara suddig! Haha! 

Åh, så kul detta ska bli!!!!!!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar