söndag 17 maj 2015

Mörrn mörrn!

Idag mår jag betydligt bättre ;) Tom fått i mig kaffe :P Tim vaknade halv sju i morse, gick upp o tittade på tv vid sju o strax efter halv åtta vaknade Ida! Hon som annars är den morgon piggaste o brukar vakna runt kl sex. Hon vaknade iof vid tjugo över fem o kissade, somnade som tur va om ;) Hon gick oxå upp o kollade på tv me Tim, o byggde me lite smålego. Jag o mannen kunde halv slumra fram till kl nio. Så himla skönt! Framför allt när man hörde hur regnet smattrade utanför...
Så idag åt vi inte frukost förren strax innan kl tio. O me så grått o trist väder tyckte jag att lite tända ljus passade....

Känns ju dock mer som höst ute idag än vår :( Vill ha härlig vår NU!!!


Lite ljus som värmer i vår rusket....

Just nu ligger jag o Tim i soffan o myser o kollar på Disney Junior. Han är så gosig såååå, himla mysigt!!! <3 Patrik o Ida sitter vid köksbordet o bygger me smålego. Ida älskar verkligen det o som vuxen är det lite skönare o sitta vid ett bord ;) Där sitter de nog länge skulle jag tro! Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Lite små plockandes o fixandes här hemma. Tvätta lite. Annars bara mysa o va me varandra. Är det nåt denna familj gillar så är det o spendera MKT tid tillsammans!!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar