lördag 9 maj 2015

Så trist!!!

På fm gjorde jag bog lite för mkt. Plockade ordning här hemma o dammsög hall, kök o vardagrummet. Barnen va ute från strax innan kl 10. Fixade lunch till barnen o de åt korv o makaroner ute. Sen åkte Patrik o Ida iväg o jag o Tim gick o la oss (han hade ju vaknat 5.30 så han va så trött så!!) Vi somnade o sov i över 1.5 timme :/ Så himla skönt! Ca 10 min efter vi vaknat ringde Camilla o Richard o sa att de va här nu :) Så vi gick upp o så satt vi ute o pratade. Ida o Patrik kom hem, de hade fixat en sak till Idas cykel o sen handlat. Det är andra dagen i rad jag inte kommer utanför lägenhetern. Har visserligen suttit korta stunder i skuggan på altanen. Men jisses va jobbigt det är me värme när man mår dåligt o har feber...
Det beställdes hem pizza till middag som vi åt ute. Efter det tog jag alvedon o ipren o kraschade i våran säng. Fy bubblarns så hängig jag är!!!! Har sovit sedan dess men känner mig fortfarande inte alls pigg. Utan sämre... Så jävla trist o ligga här o va dålig :( Men om en stund tänkte jag masa mig upp o va social en stund innan det nog blir sängen igen. Trodde värktabletterna skulle göra mig piggare. Men icke :(

Så här kunde jag sitta nån minut innan jag insåg att jag vart tvungen o flytta mig till skuggan... O sen in...


O nu så här... Blääää!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar