onsdag 27 maj 2015

Träning o fika!

I morse lämnade jag barnen vid halv nio. Skulle inte va på träningen förren kl tio så va in på Willys o handlade lite bröd o yoghurt. Väl hemma vek jag tvätt, pratade me chefen, mamma o sen Patrik. O drog sen till träningen....

Invigde nya sport-bhn o den får helt klart tummen upp!! :) Ska nog införskaffa mig en till i en annan färg ;)

Körde gärnet idag. 5 min uppvärmning på crosstrainern, sen styrka, alla övningar jag ska göra. O då jag inte tänker ta min timmes pw idag pga benhinnorna så körde jag 20 min på crosstrainern efter. Funderar på o köra längre nästa gång... Men eftersom det bara finns en vill jag inte uppta den hur länge som helst... Aja, träningen gick iaf bra! Kom hem, tog mig en dusch o har nu precis ätit lunch...

Linssoppa (ser inte god ut men den ÄR god!) o en klick créme fraish i, två knäckemackor me mjukost, skinka, gurka o paprika på. O så en morot!

Sååå gott det va!!! :) O mätt är jag! Om en stund ska jag hem till mamma o fika. Hon har gjord chokladbollar utan socker o fett (smör el så) det är dadlar o nå annat i. Så det ska bli spännande! O så kaffe såklart ;) Efter det ska jag hämta barnen! Dagarna o veckorna rullar på i rasande fart. På både gott o ont....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar