torsdag 28 maj 2015

När man har två val

Sov knappt nåt i natt, o så vaknde Tim strax efter kl 6... Sa till Patrik att jag tänker hem o sova när jag lämnat dom.. Men me så här fint väder så berömde jag mig ändå för o ge mig ut på en promenad. Vart en halvtimme i RASK takt. Benhinnorna kändes helt ok! Så på lör blir det nog till o testa en timme igen.
Men så varmt det va! Det va tur jag gick när jag gick! Dock sa mannen att det skulle bli regn o em :( Tussar till vita moln börjar redan dyka upp på himlen... När jag kom hem från promenaden satte jag igång o röjde rent på golv o bänkar, möbler o sånt. Fasiken va det samlas grejor överallt! Men nu är det cleant. Någorlunda iaf ;) Tänker nu sitta ute o njuta av solen en stund innan det är dax för lunch....


Inge mera måsten innan barnen ska hämtas kl 14. O då jag är äckligt trött tänker jag faktiskt bara njuta av solen just nu! O hålla tummarna att Tim sover på fsk idag, så det blir en lite trevligare Tim i em ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar