tisdag 12 maj 2015

Hur länge ska det hålla

Känns som om jag kommit in i ett lugn jag inte haft förut. Finns en miljoner saker som behöver göras här hemma o det bara kliar i fingrarna. Samtidigt som jag kan känna att jag skiter i det :P Men det gör jag inte heller utan jag tar lite då o då. Jag har ju alltid kört på i 200 en hel dag för o städa o så för att ha det gjort o inte behöva tänka på det förren efter en vecka. Nu går jag o små plockar, tar lite varje dag, så som jag tydligen ska göra. Men jag vet inte vad som är mest stressande faktiskt :/ Att hålla på o plocka VARJE dag, då känns det som om det aldrig tar slut... Men jag får mindre ont iaf, tänker på vad jag gör hela tiden...
Idag vaknade båda barnen strax efter kl 6. Me tanke på att Tim somnade vid 18 igår så va det ändå helt ok! Ida va så sur på morgonen. Retades me Tim o så. Jag frågade vad det va o då sa hon att hon ville va hemma me mig i inte gå till "dagis" Som det högg till i mitt hjärta. Ville bara låta henne va hemma... Men av flera anledningar gick det inte. Dels ska jag till sjukgymn, vilket är väldigt viktigt! O sen om jag låter henne bestämma o ha henne hemma bara sådär så VET jag att hon kommer att utnyttja det :/ Hade varit skillnad om jag sagt att de skulle va hemma bara sådär utan att hon hade sagt nåt. Men nu va det "bara" till o stå på sig! Det gick jätte bra o lämna. Hon o Tim lekte me en flicka (en av Tims bästa kompisar sedan han började på förskolan) Så det kändes bra ändå. Då Patrik gav barnen frukost vid sju, medan jag låg i magsmärtor, så åt de ju före mig. Så när jag hade lämnat dom åkte jag hem o har nu precis ätit frukost...

Så söta dessa små hjärtan. O så fil på det här såklart ;)

Nu funderar jag på en promenad el lägga mig o slumra lite då jag är såååå trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar