onsdag 6 maj 2015

In the darkness...

Hur sjutton kan det bli så här?! Alltså våra barn brukar ju sova rätt bra. Att gå in till dom nån/ett par ggr per natt el att Ida kommer in till oss o lägger sig på madrassen (det är oftast hon som sover sämst) det är man van me. Men nu först va Tim vaken flera timmar o sov skit två nätter i rad. Men i natt har han sovit, halelulja!!! Haha! Men då har Ida gått o kissat TRE gånger. Plus haft svårt o sova o legat vaken ett tag. Vart lite sur faktiskt då jag såg att Patrik givit henne en vattenflaska o ha i sängen, då ligger hon ju o små dricker hela natten. Bra idé liksom. Ne, då får han isf ta nätterna, vilket han ju inte gör... Så det blir väl en tredje kväll för mig där jag kommer lägga mig tidigt. Jag orkar liksom inte... Sista gången hon va upp på toa va nu kl 5.30. Vi la oss men jag gick upp 5.45 igen. Kl skulle ju ändå ringa kl 6. Så nu är jag typ klar. Ska bara äta frukost. Kl 7 åker jag. Just nu sitter jag här i mörkret i soffan. Regnet smattar utanför :( Åh, vad jag bara skulle vilja sooooova!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar