onsdag 27 maj 2015

O så va det kväller...

Oj så goda chokladbollar mamma bjöd på! Nyttiga, sånna ska jag göra....

Mmm... Men jag pillrade bort pärlsockret :P

Va trevligt o kunna sitta o prata me mamma i lugn o ro ;) Jag tig cykeln dit me cykelkärran. BIG MISSTAKE!!! När jag skulle cykla o hämta barnen öppnade sig himmlen, jag väntade några min tills det "bara" regnade... Fick även låna mammas regnjacka :) När vi sen skulle cykla från förskolan bröt Tim ihop o det vart tjafs för han ville minsann inte sitta i kärran utan bakom mig (i cykelsadeln) men om jag ska orka behöver han sitta i kärran o Ida bakom mig, för det är tungt!! Men ja, ett kaos utbröt, mina tårar rann, jag fick lyfta honom o fick hjälp av en jätte snäll fröken som till slut, med hjälp av sin mobil, kunde lugna ner honom. Hon sa att hon ville fota honom me hans fina hajhjälm o då gick det bra! Så tacksam!! Tim är så fruktansvärt trött på em, han gör av med grymt mkt energi hela tiden o har svårt att varva ner. O han blir ännu tröttare när de är ute så mkt. Pratade me en av hans fröknar om att försöka få han o sova på dagarna igen. Så i morrn ska snutte o filt me. O jag tar bilen!! ;) 
När vi kom hem va jag slut! Mentalt! Barnen fick duscha o bada o sen va det hög tid för middag. Hade varken ork el lust så vart rätt enkelt. Torsk i ugn, potatis o lite grönsaker....

Det gick i ;)

Mannen kom hem när vi hade ätit, han hade hämtat sin cykel...
Barnen va ombytta till pyjamas o klara för sängen. Då drog jag iväg en sväng ;) Har sett att det säljs målarböcker för vuxna så va tvungen o kika på det. Vart en lite enklare på TGR. Sen en betydlig mer detaljrik på Panduro...

Cool ;)


Det finns sidor som är ännu mer detaljerade :/ hahaha...

Jag är ju så rastlös o ska alltid fiffla me nåt me händerna. O va me barnen o fylla i deras målarböcker är ju kul. Men nu har jag egna ;) O nåt års målning :P hahaha!

Har precis duschat o ska ta en kvällis me mannen :)

I morrn när jag lämnat barnen blir det en promenad. O sen lugnt. Kanske ska me mamma till st Erikshjälpen vid lunch. Men får se om ja orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar