lördag 30 maj 2015

En ensam kväll....

Mannen meddelade att han kommer hem nån gång mellan nio o tolv... Så det blir en ensammen kväll för mig. Men känns rätt skönt just nu då jag har nästan olidligt ont o sjukt trött! Funderar på o slå på en långkörare, Titanic ;) Sen om ja orkar kolla klart på den :P
Haft en ur mysig kväll me barnen. Hela dagen har varit det! Så härligt att vi hann va ute i så många timmar under dagen medan vädret va helt ok! Då kunde vi me gott samvete mysa resten av em o kvällen i soffan tillsammans! Vi började me middagen framför Tingeling o Piratfén, det vart pizza ;) Mini pizza. Efter det tog vi en liten paus. Jag plockade ur diskmaskinen o vek lite tvätt. O tog mig en dusch. Barnen bytte om till pyjamas. Sen mös vi upp i soffan igen o tittade på My Little Ponny o barnen åt godis....

Tänk så skönt att det räcker me en varsin liten skål så är de nöjda :) Ca 10 kr lösgodis var :) Bara onödigt o lära dom att trycka massa godis. Detta tycker de är så tillräckligt så!!

För en timme sedan läste vi saga. Sedan dess har de varit på toa, druckit vatten, kommit upp massor av gånger, ropat mamma typ tusen gånger mm... Såklart de har svårt o komma till ro när de sovit, lite i senaste laget, på dagen... Men nu äntligen är de tysta därinne ;)
Jag ska duka upp me ett glas Cola o lite naturgodis (äter ju inte gotti just nu) O så får vi se om det blir Titanic ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar