onsdag 20 maj 2015

OMG!!!

Måste först bara skriva att det va väldigt trevligt o träffa Ulrika igår. Åt o pratade i nästan två timmar...

Detta är såååå gott!!

Då jag hade en timme kvar innan jag skulle va hos sjukgymn så köpte jag smör o åkte hem. Fixade degen till pajen o bytte om. Kl 15 va jag redo. El egentligen inte!!! Hahaha! Alltså jag har ju lullat runt på 2-5 kg vikter o trodde att det va vad jag skulle göra. Att vi skulle ta det lugnt o försiktigt. Tji fick jag!! Jag fick jobba gärnet så svetten rann!!! Alla vikter va så jag precis klarade av att göra 3*10. Det va vikter på mellan 12-46 kg :O O marklyft gjorde jag oxå. O min sjukgymn va en hejare på o va bra pt oxå, fick heja på mig ordentligt emellanåt! Jag kände att jag kommer inte komma upp ur sängen i morrn....
Efter träningen åkte jag o hämtade barnen o vi va hemma runt halv fem. Jag satte igång me middagen o barnen lekte me smålego. De lekte hur bra som helst! Ingen idé o slå på tvn då tänkte jag. Mannen kom hem o vi åt. Sen fortsatte barnen o leka, gjorde ett avbrott för o byta om till pyjamas o borsta tänder. Sen lekte de vidare. När de va dax att sova undrade de om de inte skulle titta på tv en stund. Jag förklarade att eftersom de hade lekt på så himla bra tillsammans så satte jag inte på den. Jahapp sa Ida bara ;) Så igår va det en helt tv fri dag, skönt! :) Jag kraschade i soffan när de hade lagt sig o tittade en stund på tv innan jag la mig o läste. Redan då värkte kroppen som FAN!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar