tisdag 26 maj 2015

Stolt mamma!!!!

Tandläkarbesöket gick kanon!! Ida satt själv i stolen o gapade stooort!!! (Sist gapade hon inte alls..) fick mkt beröm då hennes tänder va så fina såååå!!!! :D Så det vart ett rätt snabbt besök på 10 min ;) Tim då, som INTE kan sitta stilla. Han satt som ett ljus på en stol STILLA o tittade på! Han hade i uppdrag att passa min tröja me nycklar o mobil, han tog sitt uppdrag på allvar! Är så imponerad o stolt över dom båda! <3
Ida fick en tandborste o sedan fick de välja en varsin leksak :) 
När vi kom hem va mamman så snäll så de fick en varsin hello Kitty glass ;) Jag mutar dom inte men när de är så här duktiga vill jag visa o TALA om (sa till dom efteråt hur glad jag va över att det gick så bra!) att de va duktiga! :)

<3


<3 Tim ska ju alltid lipa...

Då jag förberett all mat innan (gjort en sallad, fixat kasslern som ska in i ugn, o ställt klart riset i en kastrull på spisen) så kunde jag mysa me dom en halvtimme innan jag satte igång me middagen... Kasslern står i ugnen o riset puttrar. Vid 17.40 ungefär ska jag cykla till barnens förskola för föräldramöte...

Usch, tänker på en vän just nu som går igenom nåt tufft, en sak som hänt. Hoppas på o få höra hur det går... Men man får en klump i magen o blir orolig... Kan inte ens föreställa mig hur det är :( Meddelar när jag vet nå mer om det. Men av respekt vill jag inte skriva ut nå namn...
Tänker på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar