tisdag 26 maj 2015

Att dagarna kan gå så fort...

trots att man inte jobbar! 
Igår kom mannen hem o hade lånat en bil från jobbet. Så när vi hade ätit middag åkte han iväg me bilen o lämnade in cykeln o handlade lite. Jag fixade barnen för kvällen o läste saga o när de somnat kraschade jag i soffan ;) Vilken träningsvärk!!!!! O idag ska vi inte prata om!! Det värker ÖVERALLLT!!! Jag o barnen cyklade till förskolan i morse. El jag cyklade me Ida i cykelsadeln bakom o Tim på egen cykel. Ida är fortfarande lite osäker på sin nya, lite större cykel, o vill inte pressa henne. Men det gick hur bra som helst!! Tim lyssnade i cyklade så fint såå!! Ska försöka cykla med dom de dagar vi inte har tider o passa!
När jag lämnat dom lämnade jag även min cykel där o gick....

Nya skorna på! Men benhinnorna satte stopp så det blev bara en halvtimmes promenad...

Ska prata me min sjukgymn i morrn om mina benhinnor o vad man kan göra...
Jag köpte ju nya strumpor oxå, o jävlar va sköna dom va!!!

Måste absolut ha fler av dessa!! Det roliga va, o det såg jag när jag satt på mig dom, är att det står L för Left o R för Right! Hahaha!! Kanske för att det är barn strumpor (strl 31-35) men borde ju stå på svenska då, H o V! Aja...

När jag hade gått skjutsade jag mamma till pappas jobb så hon kunde hämta deras bil. När jag sedan kom hem slog jag mig ner i soffan (efter att ha hängt tvätt o slängt in en ny i maskinen, blir så mkt när man köper nytt...) Vek det som hängde på ställningen. Ätit lunch o nyss tagit mig en kopp kaffe. Om drygt en timme ska jag hämta barnen. Då ska vi hem o äta mellis. Sen kl 15.45 ska Ida va hos tandläkaren. Efter det blir det hem o slänga in maten i ugnen (kassler) o slå på riset. Kl 18 ska jag va på barnens förskola för föräldramöte o när jag kommer h därifrån ska mannen iväg... Så det är full rulle i em...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar