tisdag 19 maj 2015

Seg startad morgon

Precis som det ska va tycker ja ;) Oda vaknade visserligen vid 6.30, men la sig mellan oss o mös. Tim behagade inte komma upp förren kl 8.10! Va nästan på väg o gå in o titta till honom, vart ju orolig! Hahah! Han brukar inte sova så länge. Men skönt att han kunde det :) Så vi åt frukost, fixade oss iordning o vid 9.15 lämnade jag dom på förskolan. Det gick jätte bra! :) Åkte hem o bytte om på engång o gick ut på en halvtimmes promenad...

Det är ju så himla fint ute! :) Solen sken...

En halvtimme är nog rätt lagom just nu. Körde ingen styrka när jag kom hem då jag ska träna hos min sjukgymn kl 15. Måste ta det lugnt. O då kan hon oxå se så jag gör på rätt sätt! 
Då jag åt Modifast till frukost kände jag mig lite hungrig när jag kom hem, så fick bli några morötter o ett glas vatten....


Ska träffa min jobbar kompis Ulrika på Gränby kl 12 för o äta lunch. Ska bli kul o snacka me nån vuxen, som inte är ens man ;) Ska oxå bli gott me mat!! :P

Sen blir det som sagt träning mellan 15-16 o så hämta barnen. Blir en lite längre dag idag så det va skönt att jag lämnade dom senare oxå. Därför jag tyckte att det va extra skönt för dom att de fick va lediga igår :) Blir en 3 dagars vecka för dom! 
Ne, måste nog skölja av mig. Vart svettig av promenaden! Hahaha! O fixa iordning mig lite. Hänga tvätt (vilket jag ju inte skulle göra!! Gah! Blir arg på mig själv när jag glömmer!!) o förbereda det som går till middagen, då vi kommer hem strax innan halv fem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar