söndag 3 maj 2015

Helvetes jävla revben!!!!

Jag är nu säker på att jag har minst 2 revben som sitter åt helvete fel. Blir så förbannat jävla less!!! Det tar så sjukt mkt på energin, orken. Jag är heeelt slut just nu!!! Jag har förberett veckan som kommer. Känns sisådär o jobba. Undrar mest hur jag ska orka... Men tar en dag i taget. På måndagar jobbar jag 9-17, men kände att jag ville ta en lite kortare dag o så fanns möjligheten till det. Så kommer jobba 8-13.30 ist. Visst, vi får inte våran sköna måndags sovmorgon. Där vi kan ta det väldigt lugnt. Men de är ju ändå vakna. O ist får vi komma hem i tid o får mys mellis ihop ist :) Sen på tis jobbar jag egentligen 8-14.30 men ska till sjukgymn kl 8 så kommer jobba 9-14.30. 
Men matlista för veckan är klar. Barnvakt fixat tills på fre (då ska jag o mannen till barnen på fm) är ordnat. Så det känns som om veckan är uppstyrd så gott det går. Sen om jag får in nå promenader i detta återstår o se. Först o främst ska det börja räknas kalorier igen. 1400 kcal, here i come!! ;) Ska försöka o skriva upp oxå. Men får se! 
I kväll funderade jag på om jag skulle börja läsa denna bok...

Lisa (grannen, o vännen här ovanför) kom med den ;)

Vi satt ju o pratade en massa igår o då sa hon att hon hade den här boken, o hade läst den o tyckte även att jag skulle göra det. Hört flera säga att den är bra! Jag vet att jag pratar mkt om detta nu. Men jag måste finna nån ro i kroppen, hjärnan. När man inte ens kommer till ro o titta på tv el läsa nåt för man anser att man inte har tid till det, men i slutändan ändå inte får nåt gjort, då behöver man LÄRA sig o stressa ner, koppla av! Så planen är o börja läsa den, om nån timme el så...

Nej, slut babblat från mig! Hoppas du får en bra start på veckan som kommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar