måndag 18 maj 2015

Det syns på mig...

Att jag har ont :( 

Huvudvärken ligger fortfarande o gnor, har hållit den på avstånd me voltaren men värken i kroppen gör det inte lätt...

Lite kaffe o sen måste jag cykla... Bläää... Inte kul när det blåser så här mkt. Kommer ju må skit efter cykel turen... Hoppas att det är ok att jag cyklar hem, så inte revbenen hoppar snett direkt... Blir så irriterad. Ringde vårdcentralen o de skulle ringa upp kl 9.40... Tror ni de ringt än? Jaha, NU ringde de... Röntgen visade inget. Vilket jag förstod. O min läkaren ska ringa upp mig på ons em för o kolla över min sjukskrivning. Jag måste ladda för o stå på mig o bli sjukskriven längre. Hoppas han fattar det. O spec efter min sjukgymn sagt det oxå...

Nu måste jag göra mig klar. Packa ner regnbyxor i en kasse, man vet ju aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar