onsdag 6 maj 2015

Ensam kväll...

Sitter här i min ensamhet... När man har en sån fruktansvärd smärta så är det rätt skönt oxå.. Att bara va. Inte bli sur på nån... Idag på jobbet vart jag tvungen o gå in i personal rummet o vila. Bröt ihop o pratade me Ewis. Jag har revben som sitter åt skogen på höger sida. Det gör ONT!!!! Jag jobbade sedan en stund till men kl två åkte jag. Hämtade barnen o sen hem. De ville va ute så vi va ute drygt en timme. De åt mellis ute...

<3


<3

Sen gick vi in o mös, åt o så rullade kvällen på. Patrik kom hem strax innan halv sex o drog sedan strax innan kl sex. Jag hoppade in i duschen o när jag kom ut såg det ut så här....

Så trött kille <3

Idag hann han iaf äta som tur va :) Jag o Ida mös ett tag till o sen vart det sov dax även för henne. Hon somnade rätt snabbt. Jag vek tvätt o hängde tvätt. Plockade i o ur diskmaskinen. O tog mig sedan nå o äta. O nu sitter jag här.... I morrn ska jag ringa vårdcentralen o försöka få träffa en läkare. Så här kan jag inte ha det... Jag kan knappt andas för det gör så jävla ont!!!!! Fan, hatar detta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar