torsdag 28 maj 2015

Dagens middag

Besöket tidigare gick bra! Berättar mer om det när jag orkar förklara ;) Inge spec dock! Efter det åt barnen en kvälls fika då de åt så tidig middag o sen va det säng dax för dom! Jag drog o handlade hem middag till mig o mannen....

Mums!

Till det vart det ett avsnitt av NCIS! :)
Nu har vi fixat lite, vattnat blommor ute mm... Blir nog ett avsnitt av Merlin nu ;)

I morrn ska vi upp tidigt. Hyfsat. Strax innan 7. Barnen ska va på förskolan strax innan kl 8 då jag har ett utvecklingssamtal kl 8. Sen träning kl 9.30, hem o duscha, hämta barnen, käka lunch, fixa iordning mig, ge barnen mellis o sen kommer antingen mamma hit el barnen dit vid tre o jag rullar ut till jobbet för vårfest! :) Om saker o ting går som det tänkt vill säga ;) Får se om det hinns me nån uppdatering här, men brukar kunna klämma in det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar