lördag 16 maj 2015

Snart dax för sängen!

Trött o sliten. Denna dag har slöats bort, verkligen. Men så får det va ibland ;) Vi har gottat oss i lite chirre o godis o tittat på några avsnitt av Merlin....

Tröttaste ögon i stada!! Hahaha!!!

Just nu känner jag mig både lycklig, har världens underbaraste familj som jag älskar sååå!!!! <3 Men oxå lite smått nedstämd. Barnen sov ju hos deras mormor o morfar i natt. Det hade gått jätte bra o de hade haft det roligt o mysigt :) Men nu är det så att de ska sova borta i morrn me!!! :(( De har valt det själva. Farmor deras frågade om de inte kunde det men vi kände att de ju redan sovit borta en natt i helgen. Hon ville så gärna ha dom på mån. O då de skulle behöva gå en låååång dag på "dagis" typ 8.30-16.30 el 17 på mån så tyckte jag att det kunde va både lugnare, mysigare o roligare för dom o få va hos deras farmor. Jag tänkte att jag kunde ha skjutsat dit dom på mån morgon men de ville ju såklart sova där i morrn. Så då får de det. Skulle de ångra sig skjutsar jag dom på mån. Men de gillar ju verkligen o sova hos mormor o morfar, o farmor :) Känns iaf skönt att de får en ledig måndag! 

Har inga planer för morgondagen än. Den ska iaf spenderas me familjen såklart <3 Vi kommer inte lämna barnen förren senare på em, framåt kvällen...

Nu ska jag snart sova, ska bli sååå skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar