lördag 30 maj 2015

Det tar på krafterna!

Båda kidsen somnade på vägen hem o sover ännu...

<3

Efter flera timmars bus o skoj me kusinerna så är vi alla trötta o nöjda :) Haft en kanon dag! Mysigt, roligt o nöjda barn! Först lekte de ute några timmar...

Alla kusiner på en bild! <3

Sen gick vi in o käkade lunch o så lekte de inne en liten stund. När Isolde skulle sova gick resten av barnaskaran ut o lekte mer :) Vi vuxna kunde sitta inne i soffan o dricka kaffe! Efter bån dryga timme kom de in o lekte lite till innan vi for hemåt. Skulle handlat på kvantum. Men va långa köer in till Gränbys parkering o på parkeringen va det kaos! Så åkte till Willys ist. Här fick vi kanon parkering, den närmast ingången ;) Så om 5 min tänker jag väcka barnen så går vi i o handlar lite innan vi åker hem o käkar. O senare blir det film mys (me gotti för barnen) jag får hålla mig till Cola zero ;)

Trots att kroppen värker pga flera revben o även huvudet värker, så vart det en riktigt bra dag idag!!!! :) Ska bli mysigt efter en dag till mesta delen ute, att få mysa inne me mina hjärtan när vi kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar