tisdag 19 maj 2015

Resten av gårdagen...

Mådde inte så bra efter bank besöket (som för övrigt gick bra. Nu har vi koll på pensionssparandet, som man va tvungen att göra om. Barnens sparkonton är oxå fixade, jäklar vad de kommer va rika när de fyller 18! Haha!) Fick beröm för hur vi tänker angående lån, att vi vill amortera bort så mkt som möjlig. Att vi har en buffert o att vi som sagt pensionssparar (sen några år tillbaka) o spar till barnen, sen de föddes. Känns bra att det är ordning o reda på detta. Även bytt försäkringsbolag så nu blir det ännu billigare i månaden. Klapp på axeln till oss ;) haha! Mötet tog iaf nästan två timmar, o det är en pina för mig o sitta så länge. Framför allt eftersom jag redan hade ont! Åkte o hämtade barnen. Som jag längtat efter dom!!! Patrik badade o duschade som o sen va det sov dax. De somnade inte förren närmare kl åtta... Då åt vi en sen middag. Tittade lite på tv o sen fortsatte jag o läsa min blogg! Är tillbaka till o maj 2012. Riktigt kul o läsa ju! Haha! O så små barnen va <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar