tisdag 12 maj 2015

Frustrerande!

La mig efter frullen dör vid nio tiden o slumrade till. Hade ställt larm på 9.40 för tyckte 40 min räckte gott o väl! Vet ni när jag vaknade? Strax innan kl 12!!!!! :O TRE timmar senare!!! Heeelt sjukt! Hade stängt av larmet. Vakande o kände mig sååå seg! O vart sjukt stressad!! Hade tänkt ta en promenad, plocka ur diskmaskinen, tvättat (har nu trots allt en tredje tvätt i maskinen o innan jag drar ska den fjärde in) dammsuga, fixa på uteplatsen, duscha o äta lunch. Men no way att jag hinner allt!! O det va väl det min kropp inte heller tyckte. Att jag skulle göra ALLT idag... Promenaden känns surast. Får se om jag hinner/orkar i kväll! Jag har iaf dammsugit o duschat. Nu ska jag äta lunch. Nåt så roligt som Modifast...

Roligare än så blir det inte... Orkar inte fixa nåt o är inte så hungrig heller! 

Om en timme ska jag va hos sjukgymn. SNÄLLA säg att denna är bra!! Man vet ju aldrig :/ Sen ska jag hämta hem mina sötnosar!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar