fredag 15 maj 2015

Medan barnen badar...

Passar jag på o blogga! Känner mig små stressad fast jag inte tror jag behöver det... Tanken va ju att jag skulle he barnen lunch innan jag gick med dom till mamma. Men vi åt frukost så sent som kl 8.45 så att ge dom lunch redan kl 11 känns en aning tidigt... Men det är klart att det går, de lär ju dock inte äta så mkt :/ Annars tar jag me en matlåda till mamma så får de äta där. Tänkte försöka va där till kl 12 me dom o sen cykla till Willys o köpa frukost tills i morrn o även en sallad till mig som jag kan äta när jag kommer hem, innan jag ska fixa iordning mig. Jag har nu på morgonen fixat o donat så sånt är klart. Så jag bara behöver tänka på mig när jag lämnat barnen. Att det är ordning o reda här hemma! 

Känner mig förväntansfull idag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar