söndag 3 maj 2015

En härlig söndag!

Men oj så fort den gått!!! Efter förra inlägget drog vi iväg, barnen cyklade o jag o mannen gick....



Så härligt väder!!

Vi stannade vid några lekplatser längst vägen. Bla den vid skolan me en riktigt stor klätterställning för stora barn. Det vart en utmaning för både Ida o Tim. Tim är ju en klätterapa o for runt överallt, men lite assistans behövde han faktiskt ;) Ida är lite osäkrare men hon klarade av allt hon me!!

Först här en lite lekplats....


Med en sandlåda.


Sen den stora...















Två timmar va vi ute men sen va vi tvugna att gå in för o fixa lunch. När vi hade ätit lunch hade barnen lite vila o jag åkte upp på Gränby o köpte present till farmor o handlade för kommande veckor... När jag kom hem packades allt upp o vi gjorde oss kalasfina o gick hem till min farmor o farfar för o gratta farmor som fyller år idag. Det bjöds på mkt gott fika...

Tur man börjar köra på o räkna kalorier i morrn ;)


Stiliga killen som valde kläder helt sj! Han älskar att gå på kalas o få klä upp sig <3


Lyckades även få me farmor på en bild ;) 

Barnen o Patrik gick i förväg då barnen vart såååå speedade av allt socker. Jag gick typ 20 min efter... Kom hem o mannen drog iväg en snabbis. Jag har duschat o badat barnen o mannen har kommit hem o grillar just nu hamburgare! Är så hungrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar