fredag 22 maj 2015

Fredag 22/5

Ingen fantasi när det gäller rubrik! Haha! Jag har sovit ännu en kass natt... Barnen vaknade strax efter kl 7. Gick upp o tittade på tv o va verkligen knäpp tysta! Händer aldrig! Hahaha! Strax innan halv nio kom Ida o sa att frukosten va klar. Hon hade dukat fram allt då fint sååå!! 4 år o dukar redan fram frukost :P Så vi åt o sen har jag plockat lite o fixat iordning mig o barnen. Min hals värker fortfarande o huvudet är inte bra alltså :( Om en kvart kommer min farmor o farfar o passar barnen o så ska jag till sjukgymn kl 10.15-10.45 sen hem igen. Så det blir en timme dom passar dom :)
Hade tänkt att vi skulle gått ut efter lunch, men får se, både Ida o jag tycker att det behöver städas ;) O som det ser ut nu är det ju sånt väder....

Stora kaffekoppen i ett försök o pigga på mig ;)

Hoppas du får en bra fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar