fredag 29 maj 2015

Stressig dag!!!!

Fy bubblarns!! Detta är inte en bra dag för mig. För mkt stress!!!! Tider hit o dit o saker som ska klaffa... Pustar ut när jag sitter i bilen på väg till jobbet. OM det nu blir så... Sitter nu på vc o väntar på min tid. Har INTE tid med detta!!! Men måste. Halsen är bättre idag. Jag kan svälja utan o grimasera. Men ändå inte bra. O jag är ju frisk i övrigt... Så mysko! Senast om 50 min åker jag här ifrån. Då har jag inte tid o va här längre.... Träningen gick väl bra. Men känns aldrig bra när man känner sig stressad :/ 
Sådär, vart ett brejk i skrivandet då sköterskan kom när jag höll på o skriva. Hon tyckte att då jag ej är sjuk så behövdes inga halsprover tas. Jsg hade inga beläggningar i halsen heller. Men svullna halsmandlar. Pratade me dom på öra-näsa-halskliniken o de ville kolla min hals. Men för det behövs en remiss. Så nu ska jag träffa en läkare den 15 juni (helt sjukt att man ska vänta så länge, men det va den tidigaste tiden!) så han kan skicka remiss. Ev kan det bli att måste operera bort halsmandlarna :/ 
Efter det åkte jag hem o slängde i mig lunch...

Grönsakssoppa....

Jag hann inte duscha utan åkte o hämtade barnen kl 12. Ida hade inte ätit klart så kom inte därifrån förren runt kvart över tolv. Men har nu hunnit duscha o fixat mig iordning....

Fick faktiskt lite färg igår :) Man ser linjer efter sport-bhn jag hade, svags linjer, men alltid nåt!

Jag brukar inte ha foundation o puder så mkt under maj månad då jag vill få färg av solen. Men nu har ju solen varit frånvarande typ hela maj. Så känns skönt att bara behöva ha lite mascara!
Om en stund ska vi äta mellis. Sen om en timme ska jag åka o lämna barnen hos mamma där Patrik hämtar dom när han kommer från jobbet. 
Jag ska ju ut till jobbet på vårfest! Ska bli kul o träffa alla, kollegor, barn o föräldrar!! :) O god salladsbuffé serveras det oxå ;)
Kommer komma hem sent i kväll. O i morrn får jag ingen sovmorgon... Man en ska åka iväg kl 8 på morgonen o kommer inte hem förren på kvällen....
Men har dealat till mig sovmorgon på sön ist, är ju trots allt morsdag då ;)

Hann me några inlägg idag ändå ;) 

Hörs senare el i morrn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar