tisdag 5 maj 2015

Ett lite tråkigt inlägg....

Ingen bild o visa er idag... Inte så mkt att skriva egentligen heller. Sov ju som sagt skit i natt. Lill killen har börjat sova dåligt stackarn <3 O när han ligger hos oss ska han ligga så nära mig som det bara går. Det slutar me att jag ligger o tippar på kanten till o falla ur sängen :P O att jag hade ont gjorde ju det hela inte bättre. Kl 4, när jag hade hjälpt Ida på toa, tog jag täcke o kudde o la mig i soffan. Där sov jag bättre. Tim vaknade sen strax efter kl 6, då va han hungrig. Så han fick en macka, banan o ett glas mjölk....

Jag va ju till sjukgymn kl 8. Ett revben på vänstersida som hade hoppat snett. O jag vet att det vart så i tors när jag lyfte Tim... Så idag har jag känt mig sååå mör o haft sjukt ont. Blir alltid så efter, alla muskler som varit spända o så i flera dagar... Det gick bra o jobba. Åkte vid 14.50 o kom till barnens förskola 15.15. Så hann me en kopp kaffe innan mötet. Mötet gick bra, vi va 8 föräldrar som fick svara på massa frågor så som förskola s värdegrund, deras mål, lite mer ingående om utveckling o lärande, o massa annat. Men det kändes bra :) Tim hade inte sovit o va rätt trött. Men han höll sig vaken hem. Jag tog fram maten direkt för att han skulle hinna äta idag innan han somnade, så strax innan kl 17 satt vi o åt. Mannen kom vid tjugo över o gjorde oss sällis :) Sen rullade kvällen på. Jag va så trött så jag tänkte först lägga mig bär barnen gjorde det, men här sitter jag ;) Min syster håller på me en au pair ansökan till USA o har använt mig som referens så jag har fått fylla i lite frågor, på engelska! Men är imponerad av mig sj, behövde bara fråga mannen om några ord ;) Tycker det är väldigt kul me engelska faktiskt. Va ett favvo ämne i skolan :) Men nu ska jag faktiskt förbereda för i morrn. Dag två på 1400kcal. Men kommer inte riktigt upp i det så måste lägga på ytterligare lite. För jag får inte äta mkt mindre för då går kroppen in i svält :/ Men annars känns det faktiskt bra! Bara fortsätta o kämpa! I morrn ska det tränas. OM kroppen tillåter!! Inget annat ska göras efter jobbet. Förutom tvätt dårå....

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar