tisdag 12 maj 2015

Ja, vad ska man säga...

Sjukgymn kunde inte göra mkt mer än o konstatera det som är... Som jag visste. Han kunde inte ens rätta till mina revben, han försökte men det gick inte. Så i morrn får "min" sjukgymn fixa det. Att man ska behöva vänta en vecka... Han skulle iaf prata med min läkare om en remiss till spec på ackis. Han sa att de brukar SÄLLAN ta emot en om inte röntgen visar nåt. O att vi får typ hålla tummarna ATT det visar nåt för o få hjälp! Helt sjukt! Mitt problem är ju så uppenbart! Känns som om jag kommer få leva resten av mitt liv me smärta... Suck! Tröstlöst är bara förnamnet...

Åkte iaf direkt efter o hämtade mina älsklingar. Kom hem o sen har em o kvällen rullat på... Jag har hunnit me 4 maskiner tvätt idag. Tänker INTE tvätta i morrn. Har bäddat rent i våran säng....

Älskar't!!

I morrn då. När jag lämnat barnen måste jag handla. Men bara basic så som mjölk, juice o bröd. That's it! Sen hem o prova outfiten till bröllopet på fre!! :D Har hittat klänningen. Nu måste jag "bara" hitta det som jag ska ha till. Måste ha en plan B till skorna då det kanske inte funkar me öppna kilklackar om det regnar och/eller är kallt. Då får det allt bli varmare skor ;) Tänkte fixa naglarna sj. Vill så gärna locka håret. Men där säger nog värken stopp :( Ska iaf bli så himla kul me bröllop!! Patrik o jag va på ett när vi va 18 tror jag det va, alltså... 13 år sedan!! :O Så det ska bli så mysigt, romantiskt och kul!!! Kommer nog bli ett så fint o otroligt bröllop har jag på känn. Så som det jobbats inför detta!

Sen blir det nog inte så mkt mer i morrn. Mannen slutar kl 13 så vi ska hämta barnen tillsammans kl 13.30 :) Gissa om barnen tycker det ska bli kul! Haha, gullungar!!!! <3 Efter det åker vi hem o äter mellis o myser ihop. Är det fint väder är vi nog ute. Sen kl 15.15 ska jag till sjukgymn...

Nu blir det tv resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar