söndag 10 maj 2015

När man tror att det går åt rätt håll

Så säger det pang så känner jag mig ännu sämre... Vad är detta?! Halsen gör inte så ont längre men hostar som sjutton, det kittlar i halsen hela tiden. O hosta me revben som sitter snett gör ont! O snuvig, ont i huvudet o kroppen o feber som kommer o går. Låter nästan som influensa, men det är det inte. Då brukar man få riktigt hög feber snabbt! Medan Patrik fixade middagen låg jag o vila. Patriks säng är lite hårdare än min o där är det skönare o ligga just nu, el soffan. När vi hade ätit gick jag o la mig igen. Jag är för matt för o va uppe men inte så trött så jag kan sova. Bara ligga o vila... Barnen är trötta me. De håller på o städar nu sen blir det sängen för dom. I morrn lämnar jag dom nån gång mellan 8-9 o sen tar jag bussen ner på stan till Samariterhemmet o röntgar mig. Sen blir det hem o vila skulle jag tro, innan bustrollen ska hämtas....

I kväll bli det nog en kväll i soffan framför tvn.... Vill bli frisk NU!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar