fredag 24 oktober 2014

Vad jag behövde!

Sara kom vid halv fem. Sen när Patrik kom vid halv sex åkte hon o jag upp på Gränby o åt. Jag tog sushi. Sååå himla gott!!!! Satt där o snackade tills det stängde kl 20. Gick då in en snabbis på kvantum innan vi åkte hem hit igen. Satte oss i köket o fikade lite. O pratade ännu mer! Vi kan nog prata hur länge som helst!! Hon åkte för knappt en timme sedan. Då hoppade jag in i duschen o sitter nu här o funderar på om jag ska gå o lägga mig el vad jag ska göra... Har ju sovmorgon i morrn o kan va vaken hur länge jag vill egentligen. Samtidigt är det ju dumt o vara uppe bara för att liksom! Men nu har jag fastnar framför Armageddon. Den är ju så himla bra!! Men går inte att titta på utan att fälla MASSA tårar :P

Vi va ute drygt en timme tidigare innan vi gav upp när regnet kom...

Tjohoooo!!!


Det här va kul!!! :D

Detta oxå ;)






Vid det här trädet lekte de en bra stund! :)

När vi hade varit ute o kom in fixade jag i ordning mig innan Sara kom!

I morrn är det som sagt soooova som gäller ;) När jag ätit frulle tänkte jag ta me mig Ida till Gränby o handla födelsedags presenter till Isolde o Cassi. O även lite andra saker! Så när Tim har sovit rullar vi ut till stavby för kalas! :)
Ska bli skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar