söndag 19 oktober 2014

Nyss hemkommen...

Va ute 1.5 timme o lekte med barnen. Polisen hade en kontroll på våran gata o vinkade in ALLA bilar som åkte på Österleden...

Det tyckte barnen va spännande! När de va klara gick vi fram till polisen o barnen fick kika in i bilen o se blåljusen påslagna. O så fick de varsin polisbils reflex :)

När vi gick in käkade barnen lunch, sen gick Ida upp o lekte med Jonna. Tim sov. Jag försökte vila men va så frusen. Så ist tog jag mig en vaaaarm dusch o stod en stund. Fixade iordning mig o drog sedan upp till Gränby o mötte upp syster för lunch...

Ett försök till o inte se alltför slut ut... Gick ju sådär...


Varm Mozzarella o tomat macka o varm oboy... Gott!

Satt nästan två timmar. Mysigt o trevligt. Det behövdes!!! Handlade ett par saker på kvantum sen drog jag hem! 
Ligger helt slut nu o funderar på middagen. Hatar att jag hatar att laga mat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar