tisdag 14 oktober 2014

Klagade o gnällande...

Tyvärr får ni stå ut med det. För fy f** vad det suger o va sjuk!! Knåpade ihop middag o tände lite ljus till....

Fick bli kassler i ugn me ris....

Sen hoppade jag in i duschen för ja visste vad som skulle hända om jag satte mig i soffan. Ist vart det sängen direkt efter duschen o där däckade jag ett tag. Att laga mat o duscha kan ta så på krafterna! Barnen va snälla o gulliga o lät mig vila. Kom in då o då o pussade på mig <3 Mannen fick för andra dagen i rad ta hand om efter middagen o alla kvällsbestyr. Men så blir det när den ena är sjuk. Är glad att han inte haft nå inbokat efter jobbet utan har kunnat komma direkt hem. Strax efter kl åtta masade jag mig upp till soffan. Tog mig ett glas JULMUST! Jepp! Det säljs redan, o jag va ju liksom tvungen o köpa...

Gott va det! :) 

Men nu är det återigen dax o krascha i sängen. Som ni märker förflyttar ja mig mellan soffan o sängen, får lite mer omväxling :P Men min kropp mår inte bra av att ligga så här mkt alltså. Nacke o rygg värker fruktansvärt mkt. Jobbigt när man är så dålig att man inte orkar va uppe men att ligga i sängen el soffan gör så fruktansvärt ont.... :(
Mannen skjutsar barnen i morrn bitti. Jag pallar verkligen inte. Räcker att jag måste ut en gång för o hämta dom... O ha dom hemma när jag är så här däck orkar jag i ärlighetens namn inte. Känns inte sjysst heller o låta dom sitta framför en tv hela dagen o inte ens komma ut. De är ju hur pigga o friska som helst! *peppar peppar*. Tänker ju dock såklart inte låta dom gå till 16.30 som de har tid till. Utan jag kommer som idag, precis när de ätit (el ja, fortfarande sitter o äter) mellis. Blir ett moment mindre. Annars ska jag ju hämta dom precis innan mellis o fixa med det när jag kommer hem. O som sagt, som det är just nu är jag tacksam att jag ens orkar nig ut o hämta dom. Blir jag inte mirakulöst bättre i morrn lär det bli liggläge hela dan i morrn me... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar