fredag 17 oktober 2014

Nyfriserad o bakslag?

Är så grymt nöjd me håret!!!! :D

Det gömmer sig typ kopparfärgade slingor under överhåret....


Jätte svårt o fånga slingorna/färgen på bild. Men är precis jag! Locka håret o så kommer slingorna fram. Löve it!!!

TACK bästa snälla mamma som tog hand om barnen i över fyra timmar så detta va möjligt!! Det va verkligen guld värt!!! <3 Så skönt o få sitta o bli omhändertagen!!!
När jag kom hem va mamma o barnen ute o lekte. Jag skulle aldrig hunnit ut med dom så är sååå glad att de fick komma ut! Knappt de ville in efter nästan två timmar ute. De älskar ju o va ute. Men det va kallt! Brrr!! 
Jag gick in o åt en sallad jag hade köpt innan de kom in. De åt lite mellis sen åkte mamma. Vi satte oss o klippte o ritade lite sedan vart det nagelklippning av de båda ;) Jisses va snabbt deras naglar växer! Men nu sitter jag här i soffan o fryser me mina älsklingar. Vi tittar på Tingeling me gott samvete! De har knappt tittat på tv idag. Men jag känner mig mkt sämre igen... Huvudet o kroppen värker som f** o förkylningen o halsen känns värre. Skulle kunna lägga mig ner o sova.... Men försöker vila lite här nu framför tvn. Patrik överraskade mig me att vi ska på bio i kväll. Barnen åker till deras farmor efter middagen o sover där. Hon ska åka bort kl 8 i morrn bitti så hon skjutsar hem dom då. Blir mest en barnvakt för att vi ska kunna gå på bio. O sova till kl 8 är sovmorgon när man är van o vakna 5.30-6 av barnen ;) Jag har ju som vanligt min sovmorgon i morrn så jag kan ju sis hur länge som helst ;) Vi ska gå o se Dracula untold (tror det stavades så :S ) jag är väl inte lika intresserad som Patrik men följer gärna me som sällis, el dejt kanske man ska säga ;) Nu bad jag faktiskt honom o kolla om Stefan ville följa me honom ist! Haha! Men känner mig som sagt inge pigg. Kan inte han följer jag ändå me :)

Hoppas Du får en trevlig fre kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar