fredag 24 oktober 2014

Förresten!

Glömde ju visa presenten till min syster förra veckan. Gjorde ju en present bricka..

Köpte en fin träbricka, choklad, te, te burk, te sil, pumpa (som dekoration) dusch creme, rosé vin o två påsar me nötter o frukt som inte är me här! O så gjorde jag ett eget kort. Slog sedan in detta i cellofan. Vart rätt nöjd :)

Jag skulle sova några minuter tidigare. Slutade med att jag halv slumrade i typ 25 min :/ hehe. Men det va skönt! Är dock alltid frusen o extra trött när man vaknar direkt, innan man kommit igång igen. Men vid två är det mellis dax o jag tänker ta mig en kopp kaffe, då ska jag nog vakna till igen hoppas ja ;) Skulle väcka Tim vid ett men han vaknade, satte sig upp o va jätte ledsen. Jag frågade om han ville sova mer. Mm, sa han o ja la ner honom o gick ut därifrån. Har inte hört nå från honom förutom lite hostningar. Undrar om han somnat om? :/ Han vaknade ju tidigt i morse o har varit mer gnällig o bråkig än vanligt. Kanske inte så pigg? El så är han bara seg efter veckan o av vädret! Måste väl, el rättare sagt skulle väl behöva gå ut. Men hua!!! Har iiiingen som helst lust!!! :( Det är mörkt, regnar o blåser. Inte så lockande... 
Om 2-2.5 timme kommer Sara hit. Som jag längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar