måndag 20 oktober 2014

Första dagen på veckan lider mot sitt slut...

I morse va det bra segt att ta sig upp. Vaknade i natt av att det blixtra o dundrade som sjutton. Förväntade mig att barnen skulle vakna men de sov ett tag till ( för att sedan komma in en efter en..) Dagen på jobbet gick bra. O hör o häpna! Jag tog mig ut på en halvtimmes pw i detta ruggväder på rasten....


Det va lockande o sätta sig hos de andra i personalrummet. Men icke! *klapp på axeln* Hämtade barnen efter jobbet o som vanligt vart det lite mys...

Mina älsklingar! Vi konstaterade att det är härligt att komma hem rätt tidigt varje dag (förutom onsdagar dårå) o ha tid till mys o lek innan middag mm ska fixas :)

Sen rullade em o kvällen på. Ska reta er lite med att tala om att jag satt en boll i liiite rullning. Men vad det är får ni veta så småningom. Men det kan ta tid! Hehe!

Nu sitter jag i soffan o fyyyyser!!! Är som sagt glad att jag kom ut på promenaden, känns gött när man sitter här me tända ljus under en filt :)
I morrn är det som vanligt jobb. O sen kanske jag ska fortsätta me "bollen jag satt i rullning" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar