söndag 19 oktober 2014

Ingen god morgon...

Gah, vad jag hatar tidiga mornar!!!! Framför allt efter en kass natt!! Strax innan kl 6 vaknade båda barnen o kom in till oss. Då va det ju omöjligt o få dom o somna om... Dessutom stank det! Alkohol. Trots att mannen inte "druckit så mycket" så blääää för bakis sovrum. Känns som om man sj skulle bli påverkad i rummet... Så jag gav upp o ja o barnen förflyttade oss till soffan. Slog på Dosney Junior o tänkte att jag kanske skulle kunna halv slumra. Pyttsan heller. Det skulle kissas, bråkas, ätas banan, bråkas, på toa igen, bråkas osv.... Blir tokig!!!!! Vill bara få sova!!!!! Hatar o vakna på detta humör. Lättretad o sur. Vill bara få sova jag me...
Ska väl försöka få fram lite frulle innan de ryker ihop igen....

Älskar er så mina skitungar!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar