fredag 3 oktober 2014

Hemma!!

Kom iof hem strax efter halv sju. Skönt!!! Han spendera iaf en halvtimme me barnen. Pussa o kramas!! Tim ville inte släppa mig. Söööt!!! <3
Dagarna har gått bra. Igår va vi på studiebesök på olika förskolor o sen va vi till ett ställa som hette kokpunkten (jag kallade det för kokplattan, haha!) Där va vi till Actionbadet. Europas första actionbad. O det va häftigt! Inte alls som ett vanligt badhus. Dämpad belysning i olika färger, fyra våningar me olika pooler o vattenrutschkanor. I några kunde man åka sånna där gummiringar. Det va hur kul som helst! Som jag skrattade. O fasade!! Åkte en rutschkana som va som en tunnel o började me ett stup neråt, den va man tvungen att ligga i. Jag SKREK!! Haha! Men oj så kul!! Det fanns utomhusbassäng som en terass där man såg ut över vattnet, bubbelpooler, en jätte strömgrej där man åkte runt runt o gick knappt o ta sig ut. Provade simma motströms men det gick INTE!! Det fanns oxå klättervägg. En relaxavdelning fanns oxå, men det hade vi ju inte tid me ;)
Sov sedan på hotell o åt hotellfrukost i morse...

Mmm, det bästa!!!! Haha!

Sen har dagen bestått av planering mm. Åkte hem vid halv sex. Hann som sagt mysa me barnen. Sen vart det film mys o lite gotti me mannen....

Ost, seltiner o lomo skinka....


Mumsigt!!!

Nu är jag trött o tänker sova. Vad morgondagen bjuder på återstår o se :)

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar