fredag 10 oktober 2014

Tiiiidig morgon o en fm ute...

Kl 5.40!!! tyckte barnen att det va morgon. Jag har sovit kasst hela natten o vaknade me hals ont, lite snuvig o frusen. Känns som feber.... Bläää....
Mamma tog me barnen upp o jag slumrade om till kl 7. Vid åtta åt vi frukost o redan då började barnen tjata om o gå ut. Tog oss ut strax efter kl nio. Lekte här ute en stund men sen promenerade vi till havet...

Först en skogs stig...




Sedan en bit på vägen...


Framme vid havet!


Ett par svanar höll till här ute på vattnet...


Vid ett båthus, så mysigt!


Ner o kastar lite stenar i vattnet..








Kan tänka mig hur fint det är här på sommaren. Me fiskehamnen öppen...

Sen knatade vi hemåt, barnen började bli trötta o hungriga. Ida gick hela tiden o hade Anna mkt oxå, så hon fick gå snabbt! Tim åkte lite i vagnen, annars gick han oxå. Imponerad! Det va några km o gå o vi va ute ett par timmar. När vi kom hem fixade jag lunch till barnen. När de hade ätit fick de titta lite på tv me an varsin tablettask medan ja o mamma åt fisksoppa som ja hade me hem från jobbet. Sååå himla god!!!! En kopp kaffe på det oxå ;)
Ligger nu här bredvid Tim. Slumrade kanske 20 min men vaknade sen o behövde gå på toa (kaffe blir man ju sååå kissnödig av! Haha) o sen dess har ja inte kunnat somna om. Men försöker ändå vila lite. O passa på o uppdatera bloggen ;) Efter mellis kommer vi rulla hemåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar