lördag 25 oktober 2014

Lite inköp o kalasande!

På fm va Ida o jag upp på Gränby o handlade presenter till Isolde....

Ida valde elefanten :)

Handlade sedan en varsin ny mössa till barnen o sov vantar till Tim att ha på förskolan...

Hittade en jätte fin mössa till Ida! O så en med bilar till Tim :) Tunna tumvantar att ha när han sover i vagnen när det inte är så kallt. O så lite tjockare när det blir kallare :)

Sen åkte vi till biltema o köpte olja till min bil. Hem o slog in presenterna o fixade kort. Tim sov när vi kom hem. När han vaknade åt vi lunch o sen drog vi på kalas!

Tim me sin bilar mössa o bilar paraply ;) Ida me Mimmi paraplyt!


Tim visar upp en badanka som Isolde hade fått!


Några av dom som va där!


O en dålig bild på födelsedags barnet :( Kom liksom inte närmare. O när hon satt o mös en lång stund i mitt knä hade jag inte tid o fota!

Fotades där i mot en del med systemkameran :)

Kom hem därifrån vid halv fem o barnen har fått mat o sitter nu o myser framför Pippi :) Jag o mannen kör på middag på tu man hand när kidsen somnat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar