lördag 11 oktober 2014

Fixa frippan!

Nu känner jag mig såååå sugen på o gå till frissan. Patrik sa redan i våras att jag kunde passa på o göra nåt me håret om ja ville när Ida ändå skulle klippas. Men då kunde jag inte alls komma på vad jag ville göra me håret o det vart endast toppning. Men jag vet ju att jag trivs bäst i mööörkt hår. O vill inte ha slingor från hårbotten (om ni förstår hur jag menar) då syns utväxten så snabbt o tydligt. Känner sj att jag inte vill betala frisör besök mer än max två ggr om året. Jag brukar bara gå en gång om året men har ibland knappt gjort det. Har bestämt mig nu för att iaf gå två gånger om året om jag vill göra om ordentligt. El oftare om jag bara vill fylla i utväxten. Ska börja prioritera mig oxå, försöka iaf! ;) Hittade fyra bilder på nätet på nåt sånt jag kan tänka mig...

Gillar detta jätte mkt! Slingorna är liksom mer i håret...


Det här är nog i det ljusaste laget tycker ja...


Detta är nog det ljusaste jag kan tänka mig...


Detta gillar jag näst efter den översta....

Nu är frågan, vad tycker ni???

Kommer nog inte gör nåt åt längden, trivs i långt hår. Men vill toppa o klippa upp o till lite för o få volym :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar