fredag 31 oktober 2014

Det går i ett!

Om 20 min ska vi hem till min farmor o farfar o fira farfar som fyller 72 år! Det ska bjudas på smörgås tårta, mums!!! :P
Jag har hunnit fixa iordning barnen. O som vanligt tagit hand om tvätt o disk. O så fixat mig....

Det får duga! Svirat om o lagt på lite mer make up ;)

Dagen på jobbet gick bra. Barn antalet minskade till 3 barn (inte mina inräknat) så kl två åkte vi hem (jag hade inte tagit min rast heller) Tim hade då sovit en timme ute i vagnen oxå. Vi va ute me barnen på fm...

Ida! :) Ser ju ensamt ut men kan ju inte ha me de andra barnen på kortet!


Tim i sandlådan!

Vi hämtade pappan på jobbet som hade slutat redan kl ett (dan innan röd dag gör de det!) De släppte av mig på Willys o jag gick in o köpte en stor fin blomsterbukett till farfar, ett kort o två tia lotter ;) De har ju allt så finns ju liksom inge mer o köpa. Mest för o visa sin uppskattning! :)
Ida somnade i bilen precis vid Willys. Me smörgåsen i handen....

Det tar på krafterna o va me mamma på jobbet ;)

Är rädd att hon håller på o bli förkyld. Tim me, o så jag. Det är väl dax igen... Bläää!! Men det är bara o kämpa på!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar