tisdag 28 oktober 2014

Inte utan mitt morgon kaffe!

Det viktigaste som finns på morgonen är kaffe!!!


Idag vaknade barnen innan kl 6... De gick upp strax innan kl 7 o tittade på Disney junior. Jag halv slumrade fram till kl 8! Men vi käkade inte frulle förren strax efter 8.30... Det bästa me o va lediga. Man tar dagen som den kommer. Blir inte till o åka till kvantum o handla då mannen tog bilen :/ Så får gå till Willys o handla det allra viktigaste. Lite sallad o tonfisk till dagens middag (spagetti o tonfisksås) o så korv (barnen älskar som sagt var korv) då det önskats korv med bröd till lunch. Nu ska jag ta tag i o bädda lite sängar o dra upp persienner, klä på mig nå vettigt (el så kanske man ska passa på o fortsätta gå i mjukisbyxor :P ) vika tvätt då en maskin snart är redo att hängas (detta evighets göra me tvätt alltså!!) Barnen har hunnit få på sig kläderna iaf ;)

Hoppas du får en bra tisdag! För mig känns det som fredag då jag varit ledig tre fredagar i rad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar