onsdag 15 oktober 2014

Det går åt rätt håll!

I morrn kan jag kanske äntligen kunna göra annat än o ligga i soffan/sängen... Huvudvärken är fortfarande kvar, o nästäppan, o det känns lite i bihålorna. Men ingen feber! Yey! Jag har liksom gjort en sak o sen varit tvungen att lägga mig o vila. Men just nu känner jag mig rätt pigg i huvudet. Har ju liksom vilat i två dygn nu o idag har jag inte gjort ett skit här hemma förutom o plockat ur o i diskmaskinen. Mannen fixade dagens middag, hemmagjorda hamburgare. Gott! Efter middagen va jag o handlade några saker till syrrans present. När jag kom hem va jag helt slut igen. Som tur va visste jag vad jag skulle ha så det gick rätt snabbt ;) Vart en dusch o sen soffläge när jag kom hem... Kröp ner i sängen för 2 timmar sedan o har legat här me tvn på. Är snart dax o sova...

Jag kommer va hemma i morrn. Skulle inte ha börjat förren runt kl 10 då jag ska ha samtal på morgonen. Så då skulle jag ha jobbat 4.5 timme. Eftersom jag fortfarande blir slut efter ett par timmar o måste vila lite bestämde jag mig för o va hemma. Sista dan på veckan oxå, lika bra o vila upp sig ordentligt! 
Så i morrn får barnen äta frukost hemma, sen skjutsar vi Patrik till sitt jobb o sen lämnar jag barnen strax innan kl 8 o har sedan samtal me en av Tims fröknar. Ska bli spännande o se hur det går! Är nämligen jag som begärt ett extra samtal utöver utvecklingssamtalet. Känns som att det kan behövas! Går in lite närmare på det i morrn efter samtalet. Efter det lär det bli raka vägen hem o vila som gäller för mig. Jag lär va rätt slut efter det.... Ska vila upp mig i morrn o bara göra det jag orkar. Förbereda middagen bla. Vi behöver äta lite tidigare då vi ska hämta Patrik på hans jobb kl 17 o sen åka o gratta syrran. Hoppas verkligen jag orkar! Ska som sagt vila så mkt som möjligt så då ska jag nog orka en stund där :)

<3

Har ingen bild från dagen o lägga ut. Så får bli en gammal bild. Inläggen blir så mkt roligare me lite kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar