tisdag 28 oktober 2014

Ett wake up call!

Precis vad man behöver ibland alltså!! Less på lata feta JAG!!! Så körde på ett träningspass...

Svettigt värre!!!

Barnen fick titta 45 min längre på tvn än de ska. Men ibland måste man få prioritera sig sj! Jag tycker det är jobbigt o träna med dom runt om mig. Blir liksom inte riktigt ordentligt då känns det som. De valde o titta på Tingeling i deras rum. Vilket betyder att jag nu kunnat träna i lugn o ro sj i vardagsrummet med musik! Då är träningen som bäst!! Känns sååå gött! När man tränar blir man mer peppad på o äta rätt o nyttig mat! Funderar på o utsätta mig för en prövning på fredag. Får se hur det går med kalas o allt :/ Men ger man sig fan på't så! Är mest rädd att detta ska göra värken i axeln/skuldran värre. Men jävlar. Kämpa!!

Fixa i ordning mig nu. Hänga tvätt o sen till affären!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar