söndag 26 oktober 2014

Play dates!

Vet inte om det va jag o Nathalie el barnen som hade det roligast/trevligast! Haha! Som vi pratar när vi träffas alltså! Det är nog inte tyst en minut iaf. Men oj så kul!! Älskar att hur sällan vi än träffas så känns det alltid som igår när vi väl ses! Vi har nu nya planer o ses. Bara vi två. Som jag längtar alltså!!! Välbehövlig egentid me en annan morsa ;)

Tim hann som tur va somna innan de kom. Han va så trött o behövde verkligen sova! Väckte han efter han sovit typ 40 min. Vi fikade o sen hann han o Isabelle leka en stund innan Patrik o Ida kom hem. När de sedan hade gått fick barnen kolla på en film (sjukt trötta barn) så drog jag till Willys o köpte fajita krydda till middagen medan mannen fixade me en tacopaj. När jag kom hem vart det middag. Pitabröd me sallad o kyckling fajita röra. Barnen åt kycklingbitar (som Patrik hade stekt på tidigare) o så fick de ris till. O lite bröd o sallad. Det har verkligen känts idag som om kl hela tiden är mer än vad den är. Tänk att en timme kan göra så mkt... Så efter middagen såg det ut som "hej kom o hjälp mig" i köket efter allt som tillagats där. Patrik gick o badade Ida medan jag röjde upp ALLA barnens leksaker. Tror nog ALLT va framme! Haha! Men när jag röjer går det snabbt! Nu är det så fint såå :) Fortsatte sedan o köket o röja. Nu är det så fint så i hela lägenheten. Vilket känns bra inför veckan. Jag packade även barnens väskor till i morrn o märkte upp allt nytt jag köpt. Plockade ihop Tims sovkläder så nu har han så han klarar sig hela vintern ;) När Ida hade badat färdigt va det hög tid för dom o gå o lägga sig. Medan Patrik läste saga för dom gick jag ut me vagnen (Patrik har lagat Tims sovvagn) o deras väskor i bilen. Ett moment mindre i morrn! Eftersom vagnen ska tillbaka dit i morrn bitti o Patrik cyklar med barnen så måste jag åka dit o lämna vagnen innan jobbet. De öppnar inte förren kl 7 o då behöver jag egentligen åka från stan för o hinna till jobbet till kl 7.30. Men smsade chefen (som är den som kommer först o öppnar, sedan kommer jag) o frågade om jag kunde komma till 7.45 ist. O det gick bra! Då kan jag även ta me mig barnen o lämna dom på fsk. Ist för att Patrik ska cykla dit o lämna dom 10 min efter att jag varit där o lämnat vagnen ( om ni förstår va ja menar, vart lite rörigt det här! Haha!) Får se hur det går för mig o lämna dom :/ Sen är det ju jag som hämtar dom kl 15 oxå ;)
Nu ska ja fixa lite mer till i morrn o titta lite på tv. Blir nog en tidig kväll. Är sååå trött!! Förresten! Idag har jag inte behövt ta nå tabletter! Värken har varit mkt bättre. Men nu gör det ont igen :(

Så irriterande. Jag GLÖMDE fota idag. Inte likt mig :O Så tyvärr får det bli ett bildlöst inlägg idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar