måndag 6 oktober 2014

Lite fika

Två timmar kvar tills jag slutar. Rast i 20 min till... Tar mig en kopp kaffe o några äppelbitar....


O vilken morgon! En Tim som kommer in runt halv sju o en Ida som vi får väcka tjugo i sju. Det händer aldrig! Båda barnen sov hela natten. Då borde man va pigg, el hur?! Kan man ju tycka iaf....
Idag gjorde det ont i mamma hjärtat när jag skulle åka... Ida frågade om jag inte kunde hämta dom innan mellis... Det går ju inte. Men jag kommer direkt efter! Vi har nästan inte träffats säger hon då... Aj, det gjorde ont!!! Bara o bita ihop!! Förklarade att vi får hela em på oss o va tillsammans o då kändes det bättre tyckte hon. O han hade varit glad vid lämningen så det känns skönt!
Vi har ju hunnit umgåtts en hel del den här helgen. Men eftersom jag va borta o sen sov dom borta så vart det ju inte så mkt dom det brukar, som de är vana vid, att vi typ jämt är tillsammans... Ska bli skönt att det inte är nå mer den här veckan efter i kväll....

Nu ska jag koppla av tills rasten är slut o det bara är till o ladda upp igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar