tisdag 14 oktober 2014

Känner mig som en dålig mamma...

Lite grann.... Hämtade barnen strax efter halv tre. Det va tur att jag hade satt larm på mob för jag slocknade o sov som en stock efter lunchen. Men barnen hade haft en jätte bra dag. Ida hade varit på utflykt! På vägen hem förklarade jag för barnen att jag va sjuk o inte orkade så mkt... Det första de gjorde när vi kom innanför dörren va o skrika o sen bråka. Jisses!! Kanske inte skulle ha sagt nåt. Ibland är det så att när jag mår som sämst är barnen som bråkigast... Men de lugnade ner sig o började leka lite. Jag la mig på soffan o Tim kom me doktors grejorna o undersökte mig. Konstaterade när han kikade in i mitt öra att jag hade ett hål där. Haha! Det va ju bra, så jag hör nåt ;) Sen ville han titta på en film. O när man mår såhär är det inget jag nekar. Försöker hålla nere på tv o film tittande. På vardagar blir det en stund direkt när vi kommer hem. O sen kanske lite på kvällen. På helgerna en stund på morgonen o en stund på kvällen. Men vid sjukdom finns det undantag.... Ska försöka att inte ha dåligt samvete. De har ju haft en dag på fsk me fullt ös så de tar nog ingen skada. Jag tar mig lite mer te...


Snart dax o fixa middag... Suck! Jag är helt däck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar