onsdag 8 oktober 2014

En kaos morgon...

Tim kom som vanligt in där vid halv sex tiden o så ska han ligga o leta o hitta prickar på mig att pilla på (en idé han fått)  Till slut sa jag ifrån ordentligt, att jag ville faktiskt sova. Då slutade han otroligt nog, lite sur först men det gick över! Vid halv sju när jag ska gå upp kommer Ida in, hon blir lite ledsen för hon vill ju hinna ligga o gosa lite... Va bara till o ligga 5 min till sen va det hög tid för mig o gå upp! OBS, jag SKA åka kl 7 o nu va kl 6.40... Tim vaknade o va på sitt hemskaste humör o skrek o va jätte arg hela tiden. Så mitt i allt detta skulle jag fixa i ordning mig, fixa mig en smoothie, fläta Idas hår mm mm. När jag gick till bilen strax efter 7 va jag super stressad. Huvudet värkte o jag kände bara blääää!! Tim fortsatte skrika o jag sa till Patrik att han inte fick lämna honom om han va så. Va nåt fel? När jag satte mig i bilen började tårarna spruta. JAG ORKAR INTE MER!!!! Rullade mot jobbet o Patrik ringde. Direkt när han hade satt Tim i cykelkärran hade han tystnat o blivit jätte glad. Skönt, inget som va fel. Men knäpp unge alltså!! Haha! Patrik sa åt mig o lugna ner mig o inte låta den stunden förstöra dagen. Så jag försökte tänka så. När jag kom till jobbet fick jag ett uppmuntrande sms....

Han har ju rätt i det han skriver... Så vi försöker peppa varandra ;) Man blir faktiskt gladare!

Nu är rasten klar så jag ska jobba vidare 3 timmar till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar