måndag 6 oktober 2014

Så va denna långa dag slut

Chop chop så va äntligen denna långa måndag över... Hämtade barnen. Pratade lite extra me Tims fröknar om lite saker. Är GLAD att jag är en mamma som står på mig o FRÅGAR! Att ha en bra kontakt me barnens fröknar tycker jag är jätte viktigt. 
När vi kom hem vart det lite frukt o mys en stund tillsammans. Underbart!!! Slängde in en maskin tvätt, plockade ur o i diskmaskinen, mös lite till, hängde tvätt, slängde in en ny maskin me tvätt, fixade middag idag. Sara hämtade upp mig vid kvart i sex o så åkte vi till Lötenkyrkan där föreläsningen ägde rum. Det började?? med macka o kaffe/te o sen satte det igång kl halv sju. Kvart i åtta gav jag o Sara upp (det skulle hålla på till kl nio..) men ska jag orka jobba i morrn behöver jag hinna varva ner innan det är dax o sova. 
När jag kom hem vid åtta ropade Tim som inte hade somnat än. Först ville han ha sin pyjamas tröja som han tagit av sig, sen skulle han kissa, sen ville han prompt ha mig där inne o vart ledsen om jag gick. Det brukar aldrig va så o min magkänsla sa att jag borde sitta hos honom, så det gjorde jag, han höll om min arm o somnade ganska snabbt, min gull kille <3
Nu har jag duschat o krypit upp i soffan o tar mig lite kvällis....


Efter detta blir det sängen....
I morrn jobb 7.30-14.30, hämta barnen o sen.... INGET :D El jo, iof, skulle behöva handla... Suck! Får bli på ons i värsta fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar