tisdag 28 oktober 2014

Mys tisdag

Vi tog oss en promenad, el rättare sagt jag o Tim gick o Ida cyklade. Handlade ett par saker till middagen o så gick/cyklade vi hem. Strax innan vi kom hem bröt Tim ihop, han orkade inte gå men ville ändå va kvar ute...

Min älskade prins <3


Med sin nya fina mössa!

Så när vi kom innanför dörren vart det lunch direkt. Stekte på korv till barnen o jag värmde på en matlåda åt mig :) Efter maten sa Tim sj att han va trött o la sig i sängen. Gullungen!! Sen somnade han... Jag o Ida satte oss o hade läsvila i soffan...

Många böcker hade min älskade prinsessa plockat på sig <3

Fast efter en bok ville hon ge sin docka lite mat ;)

Hur söt får man va!!! <3

Jag dricker en kopp kaffe o håller henne sällis! :) Men nu ska visst jag oxå bli bjuden på mat. Mums!!!!
När Tim vaknat o de ätit mellis ska vi ut o leka! Det blåser storm men är som tur va inte kallt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar