tisdag 7 oktober 2014

Gråt attack!

Det va jag inte beredd på! Gick in på fb o såg att min moster lagt ut två så fina bilder på min mormor o morfar <3 De får mig bla att tänka på fjällresorna vi gjorde tillsammans. Men oxå allt annat skoj! Heöt plötsligt forsar tårarna längst med mina kinder....

Saknar dig älskade morfar!!! <3


De bästa mormor o morfar i hela världen!!! Älskar er!! <3

Hoppas Du morfar har det bra där du är. Att du inte har ont. Att du kan titta ner på dina nära o kära som älskar dig så o glädjas åt oss! Så som vi glädjs när vi tittar upp o tänker på dig. O allt vi varit med om! Önskar såååå att Ida o Tim hade fått lära känna dig! De kommer få höra om allt vi gjort när de växer upp o på så sätt lära känna sin gammel morfar. De kommer få veta vem du va o vad du betydde för oss. BETYDER för oss!!

Vi älskar dig!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar